< Terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

Meer weten over Max >

Intro overslaan
< Terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

Meer weten over Jesse >

< Terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

Meer weten over Kasai >

< Terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

Meer weten over Jesse >

< Terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

Meer weten over Max >

< Terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

Max

Check het bericht van Max >

Klik ergens om de video over te slaan
Klik ergens om de video over te slaan
< Terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

Jesse
de Haas

Check de boodschap van Jesse >

Klik ergens om de video over te slaan
< terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

Kasai

Check de brief van Kasai >

< Terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

Meer weten over Kasai >

< Terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

Meer weten over Max >

< Terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

Meer weten over Jesse >

< Terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

Meer weten over Kasai

< Terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

Leuk dat jullie even zijn komen kijken in mijn
leven als Nijmeegse Stadsnomaad! Het leven is
hier, naast winderig, ook sociaal, duurzaam en creatief!

Komende jaren zullen wij doorgaan met de
ontwikkeling van ons mobiele dorp en hopen
wij onszelf geliefd te maken in de buurt.

Tot zover veel goeds uit Nijmegen en tot snel!

Groetjes Max

< Terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

Beste Kijker,

De prestatiemaatschappij. Jij zit er midden in,
maar er is ook een leven erbuiten!

Dat kan heel mooi zijn
als je een hele hoop dingen niet doet,
zoals op vakantie gaan en carriere maken.

Je leven is je carriere en immers ook je reisdoel.

Het enige waarvan je zeker weet is dat je doodgaat.

Zorg dat je in de tussentijd je vaardigheden serieus neemt!

Jesse de Haas, 1918

< Terug
Beste kijker,
Deze interactieve documentaire gaat over mensen die zich bewust buiten de
prestatiemaatschappij hebben geplaatst. Het doel van het multimediale verhaal is
om jou te laten inzien dat er ook een leven buiten de prestatiemaatschappij is.
Wat kan jij leren van mensen die hier niet in leven?
De Reality Check is naar opdracht van Zuyd Hogeschool Maastricht,
in samenwerking met Mediavalley, gemaakt door drie studenten
Communicatie & Multimedia Design.
Audiovisuele techniek: Remy Houben
Ontwerp en verhaal: Maaike Vrencken
Website: Geordi Gijsen

< scroll om verder te lezen